معرفی نرم افزار ریزون(Propellerhead Reason)
تبلیغات
تبلیغات
جای تبلیغ شما خالیست . . .
نوشته شده توسط : محمد حسین

شرکت Propellerhead نسخه جدید نرم افزار Reason یعنی ورژن ۵ آن را منتشر کرده. تغییرات پیش بینی شده ای که در Reason 5 به چشم می خورد شامل ابزارها، افکت ها، اصوات و patch ها و همچنین شامل امکانات بیشتری جهت ساخت موزیک، ساخت ریتم، پردازش loop ، کار با صدای خواننده، رمیکس و ... می شود.

Rex Loop Player های جدید با نام های Kong Drum Designer و Dr. Octo امکانات Reason را گسترش داده و به آهنگسازان این امکان را می دهد تا ریتم ها و بیت های فوق العاده ای تولید کنند. حالت جدید Blocks قسمت های مختلف پروژه شما را به صورت pattern تبدیل کرده و امکان ارنج سریعتر و راحت تر اجزای موسیقی را برای شما فراهم می آورد. ابزار جدید Neptune جهت کنترل زیر و بمی صدای خواننده و سینتی کردن صدا از دیگر امکانات جدید قابل توجه است. با استفاده از این ابزار می توانید به راحتی هارمونی مورد نظر خود را بر روی صدای مورد نظر اجرا کنید. همین طور با استفاده از قابلیت Live sampling می توانید در خود محیط Reason سپمل خود را ضبط و ویرایش کنید.




:: موضوعات مرتبط: معرفی , معرفی نرم افزار , آهنگ و آهنگ سازی و ساز شناسی , ,
:: برچسب‌ها: آهنگ , آهنگ سازی , میکس , مسترینگ , میکس و مسترینگ , معرفی , معرفی نرم افزار , ریزون , معرفی نرم افزار ریزون , آهنگ سازی , موسیقی , آموزش آهنگ سازی , reason , ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: